ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Vásárlási tájékoztató,webáruházas rendelés

Általános szolgáltatási feltételek



Hogyan használhatom az oldalt?

Az oldalon található termékek böngészéséhez nem szükséges regisztráció,viszont a vásárláshoz igen.

Hogyan vásárolhatok az oldalon?

  1. Először regisztrálni kell,ahol meg kell adni a nevet és az email címet,aztán érkezik egy visszaigazoló email,ezután már bent is vagyunk az oldalon.

  2. Ezután kiválasztjuk amit vásárolni szeretnénk és megadjuk a mennyiséget.

(Termékeink 27% áfával növelt áron láthatók a honlapon.)

  1. Ha ezzel megvagyunk, tovább megyünk a "rendelés elküldése" gombra.

  2. Itt megadhatjuk a Nevet vagy cégnevet illetve a szállítási címet.Van lehetőség egyéb cím megadására ha az eltér a számlán lévőtől.

  3. Ezután ki kell választani a "szállítási módot".

  4. Majd kiválasztjuk a "fizetési módot".

  5. Végül "lezárjuk" a rendelést és "elküldjük" azt.

  6. Erről küldünk egy emailt, hogy beérkezett a rendelése.

  7. Egyes esetekben felvesszük a kapcsolatot a Vásárlókkal, egyeztetés miatt.

  8. Amikor kézhez kapja megrendelését és eltérést tapasztal kérjük jelezze info@segovia.hu

A rendelés lemondása, módosítása

A megrendelést lemondani illetve módosítani az info@segovia.hu -n lehetséges.

Mennyibe kerül a szállítási díj?

Ha a vásárlás összege eléri a bruttó 25.000 Ft összértéket, akkor a szállítás költségét mi álljuk, 25.000 Ft vásárlás alatt a szállítási költség a vevőt terheli, amely 2.000 Ft-al növeli meg a rendelés összegét.

Mennyi idő alatt kapom meg a terméket? 

Ha a rendelt termék megtalálható a raktárunkban, akkor a szállítási folyamat azonnal elkezdődik és a visszaigazolás után körülbelül 2-3 napon belül meg is érkezik. Ünnepi időszakban (pl.karácsony) ez kitolódhat pár nappal!

Hogyan fizethetek?

A webshopban van lehetőség kártyás fizetésre.

A csomagküldő szolgálat érkezésekor az áru átvételével egy időben is lehet fizetni (utánvét).

A rendelési visszaigazolást követően, banki előreutalás is lehetséges (Számlaszámunk: OTP 11706016-20773722)

Személyes átvételre is van lehetőség öt napon belül, készpénzes és kártyás fizetéssel. (1067 Bp. Eötvös u.33)

Mennyi ideig szól a garancia?

A Segovia Kft. által forgalmazott termékekre 1 év garanciát biztosít.  A jótállási határidő a 151/2003 Kr-ben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül- magyar nyelvű garancia jegyet adni. A jótállási igény a garancia jeggyel érvényesíthető. Jótállási igény esetén a vevő kérheti:

  1. elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.

  2. ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy ezen kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (151/2003 Kr, 49/2003 (VII. 30) GKM rendelet) A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.



Fontos tudnivalók még:

  • Ha bármilyen terméket keresne, de nem találja oldalunkon, kérjük keresse munkatársunkat a Tel: 06/1 302-1428-as telefonszámon vagy az info@segovia.hu  e-mail címen és mi megpróbáljuk beszerezni Önnek az adott terméket.

  • A termékek leírásaiban, áraiban szereplő hibákért felelősséget nem vállalunk!

  • Az árváltozás jogát fenntartjuk!

A fogyasztói kifogások kezelése

A vásárló kifogásaival panaszaival az alábbi helyekre fordulhat:

 

  1. Budapest Főváros VI.Kerület Terézvárosi Polgármesteri Hivatal

Cím:1067 Budapest, Eötvös u. 3.

Levelezési cím: 1395 Budapest 62., Pf. 409

Telefonszámok: +36 1 342 0905, +36 1 342 0907,
+36 1 342 0908

 

  1. Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság VI.kerület közelében

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Központi e-mail cím: nfh@nfh.hu

 

  1. Budapesti Békéltető Testület székhelye

1016 Budapest, Krisztina krt.99. III.em.310.

Levelezési cím: 1253 Budapest,Pf.10.

Email: bekelteto.testulet@bkik.hu

Tel.:06 (1) 488 21 31



Elállási jog:
A Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni, ideértve a kiszállítás költségét is.



Elállási jog gyakorlása:
Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
Postázási cím:1067 Budapest, Eötvös u. 33.
Email:info@segovia.hu



Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe. A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Segovia Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Vásárló része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.
A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.
A Vásárlót megillető elállási és felmondási jog alól kivételek:
• a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes
beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
• olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
• romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
• olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
• olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
• olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából; • lezárt csomagolású hang-(cd), illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.


A vásárló személyes adatainak kezelése

A webshopban történő vásárlás során a vásárló által megadott adatok tárolásra kerülnek, melyet a vásárló bármikor módosíthat. A vásárló adatai mindaddig tárolásra kerülnek, míg a vásárló nem kéri a www.segovia.hu oldalról való törlését, melyet írásban az info@segovia.hu email címre kell elküldenie, pontos felhasználónév megjelöléssel. A Segovia Kft. a vásárló adatait harmadik fél részére  nem adja ki.

            Segovia Kft.

     1067 Bp. Eötvös u.33

Szh.:1064 Bp.Rózsa u.52. II./13.

       Tel.06-1-302-1428

    Email:info@segovia.hu

    Adószám:25574975-2-42

     OTP 11706016-20773722